Vážení zákazníci,
s radosťou vám oznamujeme, že NAY Elektrodom a Electro World spojili svoje sily a od 19.8. budú pokračovať spoločne pod značkou predajní NAY Elektrodom a na www.nay.sk.
Veríme, že toto spojenie vám prinesie v prvom rade väčšiu spokojnosť a ešte viac dôvodov na nákup elektroniky práve u nás. Od 19.8. nájdete širokú ponuku značkovej elektroniky a služieb až v 35 predajniach NAY Elektrodom. Rovnako môžete využiť aj 35 odberných miest v prípade internetových objednávok.
Tešíme sa na vašu návštevu aj v našich nových predajniach, ktoré nájdete tu:
|
ADRESA |
PONDELOK - NEDEĽA |
Bratislava Avion |
Ivánska cesta 16 |
09:00 - 21:00 |
Bratislava Central |
Metodova 6 |
09:00 - 21:00 |
Prešov |
Košická 6 |
09:00 - 20:00 |
Košice |
Trolejbusová 1/B |
09:00 - 20:00 |
Otázky a odpovede:
- Môžem si ako zákazník Electro Worldu uplatniť záručnú reklamáciu v celej sieti NAY Elektrodom?
Áno, môžete prísť do ktorejkoľvek z 35 predajní po celom Slovensku, kde vás radi obslúžime.
- Môžem vrátiť alebo vymeniť tovar do 14 dní, ktorý je nevhodný darček v ktorejkoľvek predajni NAY Elektrodom?
Áno, tovar musí spĺňať podmienky pre vrátenie/výmenu tovaru do 14 dní a je zakúpený v termíne od 4 - 17.8.2014
- Môžem vrátiť alebo vymeniť vrámci 14 dňovej lehoty nefunkčný tovar zakúpený v Electro Worlde?
Tovar zakúpený v eshope electroworld.sk môžete vrátiť do 14 dní od zakúpenia bez udania dôvodu. Tovar zakúpený v predajni je možné reklamovať v rámci záručnej reklamácie spolu s aspoň jedným z týchto dokladov:
- pokladničný doklad alebo faktúra
- riadne vyplnený a potvrdený záručný list
- splátková zmluva
- poistná zmluva
Ak prebehla platba kartou, nevieme ako doklad akceptovať výpis z účtu z dôvodu neidentifikovateľného nákupu. V prípade reklamácie prijatej na základe riadne vyplneného a potvrdeného záručného listu, Vám pri neopraviteľnom tovare vrátime sumu stanovenú NAY.
- Vezmete mi na záručnú reklamáciu tovar, ak k nemu nemám doklad o kúpe?
Áno, musíte však preukázať inak pôvod kúpy napr. niektorým z vyššieuvedených dokladov.
- Môžem sa obrátiť s reklamáciou aj na autorizované servisné stredisko?
Áno, spolu s dokladom o nadobudnutí môžete naďalej využívať sieť servisných stredísk od výrobcu.
- Bude mi platiť záruka plynúca z poistenia(iného produktu) na tovar zakúpený vrámci Electro World?
Áno, záruka pokračuje podľa pôvodných záručných podmienok platných pri kúpe.
- Mám nevybavenú objednávku z electroworld.sk, dostanem ju? Ako mám postupovať?
Vieme o vás, skontaktujeme sa s vami v krátkom čase a dohodneme s vami termín dodania a dalšie podrobnosti.
Ďalšie informácie si môžete pozrieť v tejto tlačovej správe.