Vstavaná kombinovaná chladnička, Energetická trieda E, Objem chladničky: 194 l, Objem mrazničky: 62 l, Ročná spot. energie: 216 kWh, Maximálna hlučnosť: 34 dB, Smart ovládanie mobilom, Šírka: 54,6 cm, Výška: 177,2 cm, Hĺbka: 54,9 cm. Viac info
Vstavaná kombinovaná chladnička Electrolux ENT8TE18S3 v energetickej triede E má 62 l mrazák a 194 l chladničku. Má technológiu TwinTech No Frost, ovládací panel Touchcontrol, zásuvku GreenZone, zásuvku s kontrolou vlhkosti, systém DynamicAir a funkciu FastFreeze.
Elektronické ovládanie s dotykovými prvkami ponúkajú jednoduchší prístup k nastaveniam a funkciám. Bez námahy zmeníte teplotu podľa vlastných potrieb či už v chladničke tak aj v mrazničke.
Chladnička je vybavená inteligentným systémom chladenia TwinTech® No Frost, ktorá zabraňuje tvorbe námrazy. Zároveň tiež udržiava v chladničke správnu vlhkosť a tým znižujme stratu hmotnosti potravín až o 60%. S toutou technológiou si vychutnáte vaše potraviny čerstvé a svieže.
Chladnička do svojej výbavy tiež obdržala technológiu DynamicAir. Tá zabezpečuje udržiavanie stabilnej teploty vo vnútri chladničky. Funguje na princípe cirkulácie chladného vzduchu, kde po otvorení dverí na chladničke, chráni vaše potraviny.
Pre minimalizáciu spotreby energie je k dispozícii dovolenkový režim, ktorý môžete využiť v čase vašej dlhšej neprítomnosti. Navyše tiež zabraňuje tvorbe plesní a zápachu. Chladnička vás pri dlhšie otvorených dverách upozorní zvukovým a optickým signálom. Pri vysokej teplote vás tiež upozorní zvukový a svetelný signál. Aj napriek svojmu skvelému výkonu je tento spotrebič v prevádzke extrémne tichý kde dosahuje len 34 dB.
Výška | 177.2 cm |
---|---|
Maximálna hlučnosť | 34 dB |
Celkový čistý objem | 256 L |
No Frost (mraznička) | Áno |
Trieda energetickej účinnosti | E |
Dvojokruhový NoFrost | Áno |
3,0 / 5
1 recenzia Electrolux ENT8TE18S3
80%
Kvalita
Výborná
60%
Hodnota za peniaze
Dobrá
2. 11. 2022
Celkové hodnotenie
Kvalita Výborná
Hodnota za peniaze Dobrá
Váš prístup pri riešení dovozu poškodeného tovaru je typický rýdzo slovenský - žiadny proklientský prístup: Aspoň slovné ospravedlnenie z predajne za komplikáciu od Vás bolo nulové , cez sms a emaily sa neospravedlňuje nikto normálny, teda ak také chyby nerobíte ako bežnu praktiku ,potom by to bolo pochopiteľné že nekomunikuje že s klientmi. Asi Vám nevadí že si klient musel zobrať 2.deň dovolenky navyše pre preliačenie(skoro "dieru") v prvom dodanom-neprevzatom produkte a 2x vyberať obsah starej a rozmrazovať starú chladnicku mrazničku pre požiadavku predplateneho odvozu starého spotrebiča, strata času (strata kvality bývania takmer 2 týždne starý spotrebič vonku zo zabudovanej skrine vymontovany v byte kým dodáte nový produkt čo ešte chápem ak išlo o posledný kus na sklade-druhykrat si posledný kus radšej nekupime) Nezapočitane či zle predbežne pri objednavke vypočítané body predajcom na vopred poskytnutu Nay kartu, po zaplatení kupnej ceny (celej ceny vrátane služieb ešte pred dodaním tovaru vopred!) u pokladne z pôvodných nevycerpanych starých 6E čo mali prepadnút ich bolo asi po tejto kúpe po kúpe ??? neviem isto len niečo vyše 12Euro ?( nam pri objednávke vypočítal a informoval o celkovom navyseni na údajných 47Euro) už boli len len poslednou špičkou na pomyslenom ľadovci "spokojnosti (ale toto je prakticky "nenarokovateľna" odmena tak ....). Preto hodnota za peniaze by sme dali ešte slabšie hodnotenie (tie stresy nestali ani za tie peniaze) ale chladničku nám nevyhnutné trebalo tak sme dali hodnotenie že "dobre",inak ak by sme vedeli vopred čo nás čaká,tak ....