Chcete si vybrať dátum doručenia alebo mať istotu, že vám tovar príde cez víkend? Potrebujete vyniesť a rovno zapojiť novú práčku? Odviezť obalový materiál alebo starý spotrebič? Vyberte si NAY Dopravu, všetko pre vás zabezpečíme a navyše si nemusíte brať dovolenku.
Ušetrite si námahu s vynášaním ťažkého tovaru na poschodie. Tovar vám vynesieme do bytu až na miesto jeho používania. Stačí nám len otvoriť.
Vyberte si deň a jedno z 3 časových okien doručenia:
9:00 – 12:00
13:00 – 16:00
17:00 – 20:00
Neberte si v práci voľno. Zvoľte si večerné doručenie medzi 17.00 a 20.00 hod. a zásielku si prevezmete po pracovnej dobe.
Nemáte čas cez pracovný deň? Vyberte si doručenie cez víkend a ušetríte deň dovolenky.
O váš starý spotrebič sa postaráme. Naložíme ho a odvezieme na ekologickú likvidáciu.
Ak si netrúfate na zapojenie nového spotrebiča, pomôžeme vám s ním. Vybraný tovar vám nainštalujeme a sprevádzkujeme.
Tovar vám privezieme všade v rámci celého Slovenska, dokonca aj na chatu. Podmienkou je len spevnená vozovka.
Už žiadny zbytočný neporiadok. Tovar vám rozbalíme a obalový materiál so sebou odnesieme.
Prečo v košíku nevidím možnosť NAY Dopravy?
NAY Dopravu si možno kúpiť len na tovar, ktorý máme naskladnený v Centrálnom sklade.
Koľko stojí služba?
Cena NAY Dopravy je 22,90 €. Za doručenie vo večernom termíne sa účtuje príplatok 2 €.
Kedy mi tovar priveziete?
Termín doručenia si vyberiete sami. Vo vybraný deň vám príde SMS a e-mail s odkazom na online sledovanie vašej zásielky. Tak si môžete priamo z pohodlia domova skontrolovať, kde sa práve nachádza vaša zásielka.
Aký čas doručenia si môžem vybrať?
Na výber máte z 3 časových okien: 9.00 –12.00 hod., 13.00 – 16.00 hod. alebo 17.00 – 20.00 hod. Pri výbere termínu doručenia myslite na to, že pri platbe prevodom alebo na splátky nie je úhrada spracovaná okamžite. Je nutné, aby sme vašu platbu evidovali minimálne deň pred doručovaním tovaru. Pri nákupe na dobierku môžete využiť najskorší ponúknutý termín.
Je pri vynáške potrebná moja asistencia?
Nie, naši kuriéri vám tovar vynesú do bytu bez ohľadu, a to aj bez ohľadu na počet poschodí.
Doveziete mi tovar aj na chatu?
Tovar doručujeme len po spevnenej vozovke. Pokiaľ k danej chate vedie riadna prístupová cesta, tak áno.
Čo obsahuje inštalácia?
Inštalácia zahŕňa umiestnenie a vyrovnanie spotrebiča do vodorovnej polohy, pripojenie k prívodu vody, napojenie odtokovej hadice na odtok kanalizácie a kontrolu zapojenia, v prípade práčok aj odblokovanie bubna práčky. Inštalácie realizujeme iba na nové prívodové hadice, pôvodné hadice pre bezpečnosť nepoužívame.
Inštalujete aj vstavané spotrebiče?
Inštalácia spotrebičov je možná len pri voľnostojacich modeloch. Vstavané spotrebiče nezapájame ani nedemontujeme tie staré.
Čo mám urobiť so starým spotrebičom?
Pokiaľ máte záujem, môžeme váš starý spotrebič odviesť na ekologickú likvidáciu. Musí však byť pripravený na odvoz. To znamená, že musí byť kompletný (nesmú byť vymontované žiadne jeho časti), odpojený a očistený – v prípade práčky vypustená voda, v prípade chladničiek a mrazničiek odmrazené a suché. Takisto zvážame kus za kus, čiže spotrebič rovnakej alebo podobnej komodity, akú ste si zakúpili.