Nákup na splátky

Nákup na splátky Nákup na splátky

Aké sú výhody

check

jednoduché zaobstaranie tovaru bez čakania na výplatu

check

nezaťažíte jednorazovo svoj rozpočet

check

na splátky môžete zakúpiť aj viac produktov naraz

check

jednoduché vybavenie online do pár minút

Podmienky nákupu na splátky

Vek 18 – 75 rokov a
svojprávnosť.

Občiansky preukaz,
prípadne iný doklad totožnosti.

Pravidelný zdroj príjmov
prichádzajúci na bankový účet.

Potvrdenie o zdroji príjmov
za posledné 3 mesiace.

Viete, že splátky si môžete vypočítať sami?

Ako funguje nákup na splátky v predajni? Viac informácií >

 

Splátky si môžete vybaviť v predajni S predajcom vyberiete výšku mesačnej splátky a dĺžku splácania, ktoré vám budú najviac vyhovovať. Predložíte doklady, spíšete žiadosť o splátkový úver a následne ju predajca pošle splátkovej spoločnosti na posúdenie. Splátková spoločnosť posúdi vašu žiadosť spravidla do niekoľkých minút. Ak je vaša žiadosť schválená, s predajcom podpíšete požadovanú dokumentáciu. Ak ste si zvolili splátky s priamou platbou, uhradíte ju pri pokladni hotovosťou, platobnou kartou alebo darčekovým poukazom.

Ako fungujú splátky od Home Creditu? Viac informácií >

Splátky od Home Creditu
si môžete vybaviť online
Vybraný tovar vložte do košíka. Ako spôsob dopravy si vyberte dopravu domov kuriérom, alebo osobný odber v predajni.. Vyberte spôsob platby „Home Credit“. Vyberte si splátkový produkt. Po vyplnení požadovaných údajov a dokončení objednávky budete presmerovaní na portál splátkovej spoločnosti. Ďalší postup závisí od toho, či ste klientom Home Credit, resp. ste v minulosti nakupovali na splátky cez Home Credit, alebo ste novým zákazníkom a ešte ste nenakupovali na splátky cez Home Credit.
Ak ste novým zákazníkom Home Credit Skontrolujte osobné údaje, ktoré boli predvyplnené z objednávky, a potvrďte ich správnosť. Doplňte rodné číslo a odošlite na overenie. Doplňte ďalšie vyžadované osobné údaje a údaje o zamestnaní. Nastavte si prístupové údaje, ktoré budete používať na prihlasovanie do aplikácie Home Credit. V tomto kroku zároveň vyplňte odpovede na bezpečnostné otázky pre prípad obnovenia účtu v budúcnosti. Doplňte chýbajúce osobné údaje a druhý doklad totožnosti. Žiadosť o úver odošlite na schválenie do splátkovej spoločnosti. Po schválení žiadosti o úver sa oboznámte s fungovaním účtu a možnosťami opakovaného čerpania a nakupovania bez nutnosti schvaľovania v Home Credit. Nastavte si limit na ďalšie nakupovanie prostredníctvom Home Credit splátok. Oboznámte sa s možnosťou poistenia úveru. V prípade záujmu ju vyberte z ponúknutých možností a so zmluvnou dokumentáciou (Zmluva o používaní online aplikácie, Predzmluvný formulár a informácie k poisteniu, Úverová zmluva) ju následne podpíšte pomocou SMS kódu. Po potvrdení totožnosti naskenujte obe strany dokladu totožnosti uvedeného v žiadosti. 11 Naskenujte aj druhý doklad totožnosti a aktuálny výpis z účtu vedeného na vaše meno. 12 Podpisom zmluvnej dokumentácie a doplnením dokladov totožností je zmluva o úver riadne uzavretá. Ak už máte konto v Home Credit Skontrolujte osobné údaje, ktoré boli predvyplnené z objednávky, a potvrďte ich správnosť. Doplňte rodné číslo a odošlite na overenie. Vyžiadajte si overovaciu SMS, prostredníctvom ktorej sa prihlásite do svojho konta v Home Credit. Po prihlásení sa vám zobrazí informácia, či máte dostatočný limit na úverovom konte Home Credit a či je aktuálna žiadosť nákupu na splátky schválená. Ak máte dostatočný limit na ďalší nákup V prípade, že je limit na vašom účte dostatočný a splátky boli schválené, svoj nákup potvrďte SMS kódom. Pre potvrdenie čerpania uveďte heslo, ktorým sa prihlásite do účtu Home Credit. SMS podpisom je zmluva o úvere riadne uzavretá. Nastavte si limit na ďalšie nakupovanie prostredníctvom Home Credit splátok. Ak nemáte dostatočný limit na ďalší nákup Ak limit na vašom účte nie je dostatočný a splátky vám neboli schválené, aktualizujte svoje osobné údaje a požiadajte o navýšenie čerpania. Ak vám bolo navýšenie limitu na ďalšie nákupy schválené, odklikom súhlasu s dodatkom potvrďte žiadosť a pokračujte. Vyžiadajte si SMS kód, prostredníctvom ktorého podpíšete žiadosť o úver. SMS podpisom je zmluva o úver riadne uzavretá.

 

Poskytovateľom financovania je Home Credit Slovakia, a. s.

 

Pri nákupe a dohodnutí úveru sa stávajú NAY i Home Credit Slovakia, a. s., správcami osobných údajov.
 Pri spracovaní osobných údajov sa riadime zásadami nariadení GDPR.

 

Ako fungujú splátky od Quatro? Viac informácií >

Splátky od Quatro
si môžete vybaviť online
Vybraný tovar vložte do košíka. Ako spôsob dopravy si vyberte dopravu domov kuriérom, alebo osobný odber v predajni. Vyberte spôsob platby „Na splátky Quatro“. Vyberte si splátkový produkt. Po vyplnení požadovaných údajov a dokončení objednávky budete presmerovaní na Formulár žiadosti o splátkový úver v Quatre. Ďalší postup závisí od toho, či ste klientom VÚB banky, resp. ste v minulosti nakupovali na splátky cez Quatro (máte aktívnu službu VÚB Nonstop Banking), alebo ste novým zákazníkom (nemáte aktívnu službu VÚB Nonstop Banking).

Ak ste novým zákazníkom Quatro Vyberte spôsob identifikácie „Prevod na účet“. V žiadosti o úver vyplňte osobné údaje a údaje o príjme. Priložte požadované doklady a potvrďte súhlasy a skontrolujte správnosť uvedených údajov. Vyplnenú žiadosť odošlite na posúdenie vložením SMS kódu, ktorý vám príde na telefónne číslo, ktoré ste uviedli v žiadosti. Po odoslaní žiadosti budete vyzvaní na overenie identity prostredníctvom zaslania platby vo výške 0,01 € na účet VÚB banky. Prevod musí byť zrealizovaný z účtu vedeného na meno a priezvisko, ktoré ste uviedli v žiadosti, a platba bude obratom vrátená späť na váš účet. Po úspešnom overení vašej identity budete e-mailom informovaní o výsledku posúdenia vašej žiadosti o splátkový úver (overenie platby a identity trvá spravidla 1 až 2 pracovné dni). Ak bude vaša žiadosť o úver schválená, príde vám odkaz do e-mailu, prostredníctvom ktorého sa dostanete do prostredia VÚB banky. Náhľad úverovej zmluvy sa vám zobrazí po zadaní SMS kódu. SMS podpisom je zmluva o úver riadne uzavretá. Kuriér vám doručí tovar v najbližších dňoch. V prípade, že ste si zvolili splátkový produkt s priamou platbou, uhradíte ju pri preberaní kuriérovi. Objednaný tovar môže prevziať iba osoba, ktorá uzatvorila splátkový úver. V prípade, ak ste si zvolili osobný odber, objednaný tovar bude pripravený na vyzdvihnutie vo vami vybranej predajni. Ak vám nepríde informácia o výsledku schvaľovania do 4 pracovných dní, kontaktujte VÚB na telefónnom čísle +421 850 123 440 alebo našu infolinku na telefónnom čísle +421 2 / 44 555 444. Ak už máte VÚB Nonstop Banking Vyberte spôsob identifikácie „VÚB Internet Banking“ alebo „VÚB Mobil Banking“. Prihláste sa do VÚB Nonstop Bankingu a overte sa jedným z bezpečnostných prvkov (SMS autorizácia, Mobilný PIN, Token, Mobilný Token). V žiadosti o úver vyplňte chýbajúce osobné údaje a údaje o príjme. Priložte požadované doklady a potvrďte súhlasy. Skontrolujte správnosť uvedených údajov. Vyplnenú žiadosť odošlite na posúdenie vložením SMS kódu, ktorý vám príde na telefónne číslo, ktoré ste uviedli v žiadosti. Výsledok posúdenia vašej žiadosti bude v priebehu niekoľkých minút zobrazený priamo v prostredí VÚB a zároveň budete informovaní e-mailom. Ak je vaša žiadosť schválená, priamo v prostredí VÚB môžete pokračovať kliknutím na „Podpísať zmluvu“. V prípade, že prejdete na podpis cez odkaz, ktorý ste dostali e-mailom, úverovú zmluvu podpíšete bezpečnostným prvkom (SMS autorizácia, Mobilný PIN, Token, Mobilný Token). Podpisom je zmluva o úver riadne uzavretá. Kuriér vám v najbližších dňoch doručí tovar. Ak ste si zvolili splátkový produkt s priamou platbou, uhradíte ju pri preberaní kuriérovi. Objednaný tovar môže prevziať iba osoba, ktorá uzatvorila splátkový úver. V prípade, že ste si zvolili osobný odber, objednaný tovar bude pripravený na vyzdvihnutie vo vami vybranej predajni. Ak vám nepríde informácia o výsledku schvaľovania do 4 pracovných dní, kontaktujte VÚB na telefónnom čísle +421 850 123 440 alebo našu infolinku na telefónnom čísle +421 2 / 44 555 444.

 

Poskytovateľom financovania je Quatro.

 

Poskytovateľmi financovania sú Home Credit alebo Quatro.

 

Spoločnosť NAY a. s., poskytuje splátkové úvery prostredníctvom VÚB banky (obchodné meno Quatro) a Home Credit Slovakia, a. s.
Spoločnosť NAY a. s., so sídlom Tuhovská 15, 830 06 Bratislava, IČO: 35 739 487, je zapísaná ako samostatný finančný agent
v registri finančných agentov a finančných poradcov, v podregistri poskytovania úverov, úverov
na bývanie a spotrebiteľských úverov pod číslom 137918 a je oprávnená vykonávať finančné sprostredkovanie od 29. 03. 2011.

Často kladené otázky

Aké doklady treba mať pre nákup na splátky?
  • Občiansky preukaz.
  • Iný doklad totožnosti (vodičský preukaz / pas, rodný list, sobášny list, výpis z knihy narodení, preukaz poistenca zdravotnej poisťovne, služobný preukaz policajta či vojaka, alebo služobný preukaz diplomata).
  • Ak ste zamestnanec, budete potrebovať potvrdenie o príjme od zamestnávateľa alebo výpis z účtu, prípadne výplatné pásky za posledné 3 mesiace.
  • Ak ste živnostník, budete potrebovať potvrdenie o podaní daňového priznania k dani z príjmu fyzických osôb za posledné zdaňovacie obdobie, živnostenský list a kópiu výpisu z účtu za posledné 3 mesiace.
Kto môže nakupovať na splátky?
  • Osoba od 18 do 75 rokov.
  • Osoba s pravidelným mesačným príjmom (zamestnaná minimálne počas doby splácania alebo na dobu neurčitú, živnostník, starobný, výsluhový alebo invalidný dôchodca).
Odstúpenie od splátkovej zmluvy
  • Od splátkovej zmluvy môžete odstúpiť do 14 dní bez udania dôvodu.
  • V prípade žiadosti o odstúpenie od splátkovej zmluvy adresujte žiadosť o odstúpenie na našu infolinku e-mailom na info@nay.sk alebo na telefónnom čísle +421 2 / 44 555 444.
  • V prípade odstúpenia od splátkovej zmluvy do 14 dní vám prvotnú platbu vrátime.