Šípkami nahor a nadol sa pohybujte po návrhoch, klávesom Enter vyberte a klávesom Escape zatvorte.

Ombudsman NAY

Ombudsman Datart Ombudsman Datart

Aké výhody prináša ombudsman

check

zaručuje spravodlivé konanie

check

zaisťuje vyriešenie podnetov

check

pomáha v mimoriadnych situáciách

check

individuálne posudzuje každý prípad

Kto je ombudsman NAY

Ombudsman má na starosti vašu spokojnosť s nákupmi v NAY.  

V prípade, že potrebujete pomôcť vyriešiť akúkoľvek situáciu spojenú s nákupmi v NAY, 
 obráťte sa na neho. Napriek tomu, že náš obchod vždy postupuje podľa príslušných predpisov a zákonov, 
môžu nastať mimoriadne okolnosti, ktoré má ombudsman za úlohu dôkladne preveriť 
a prihliadnuť na ľudský faktor. Výsledkom jeho práce je dovolanie sa spravodlivého konania.

Ako ombudsman pracuje

Ombudsman rieši iba podnety, ktoré už prešli štandardnými procesmi, ako je napríklad Vybavenie reklamácie či sťažnosti, prípadne konzultácia so zákazníckou linkou.

Ombudsman váš podnet nezávisle posúdi. Úzko spolupracuje s jednotlivými oddeleniami a s ich pomocou vždy hľadá samotné príčiny vzniku problematických situácií. Na ich základe navrhne riešenie problému. Zároveň prináša aj ďalšie podnety a nápady, ktorými pomáha neustále  vylepšovať naše služby.

Ako kontaktovať ombudsmana

Ombudsmana môžete kedykoľvek kontaktovať e-mailom na ombudsman@nay.sk
alebo cez formulár nižšie.
Túto funkciu pre NAY zastupuje Lenka Karásková.

foto ombudsmanky Lenky Karáskové

Často kladené otázky

Ako postupuje ombudsman?
Ombudsman vám potvrdí prijatie vašej sťažnosti a hneď ako celú záležitosť dôkladne preverí, bude vás kontaktovať.