Ombudsman NAY
Aké výhody prináša ombudsman

zaručuje spravodlivé konanie

zaisťuje vyriešenie podnetov

pomáha v mimoriadnych situáciách

individuálne posudzuje každý prípad
Kto je ombudsman NAY
Ombudsman má na starosti vašu spokojnosť s nákupmi v NAY.
V prípade, že potrebujete pomôcť vyriešiť akúkoľvek situáciu spojenú s nákupmi v NAY, obráťte sa na neho. Napriek tomu, že náš obchod vždy postupuje podľa príslušných predpisov a zákonov, môžu nastať mimoriadne okolnosti, ktoré má ombudsman za úlohu dôkladne preveriť a prihliadnuť na ľudský faktor. Výsledkom jeho práce je dovolanie sa spravodlivého konania.
Ako ombudsman pracuje
Ombudsman rieši iba podnety, ktoré už prešli štandardnými procesmi, ako je napríklad Vybavenie reklamácie či sťažnosti, prípadne konzultácia so zákazníckou linkou.
Ombudsman váš podnet nezávisle posúdi. Úzko spolupracuje s jednotlivými oddeleniami a s ich pomocou vždy hľadá samotné príčiny vzniku problematických situácií. Na ich základe navrhne riešenie problému. Zároveň prináša aj ďalšie podnety a nápady, ktorými pomáha neustále vylepšovať naše služby.
Ako kontaktovať ombudsmana
Ombudsmana môžete kedykoľvek kontaktovať e-mailom na ombudsman@nay.sk
alebo cez formulár nižšie.
Túto funkciu pre NAY zastupuje Lenka Karásková.

Často kladené otázky
- Ako postupuje ombudsman?
- Ombudsman vám potvrdí prijatie vašej sťažnosti a hneď ako celú záležitosť dôkladne preverí, bude vás kontaktovať.