Pre vyzdvihnutie zásielky možete využiť aj viac ako 3 000 výdajných miest Packeta na Slovensku. Vyzdvihnite si objednávku jednoducho, rýchlo a v blízkosti svojho bydliska, alebo si na ňu jednoducho počkajte doma.
V košíku si pri doprave zvoľte ako spôsob doručenia tovaru Packeta. Následne si vyberte v zozname výdajné miesto, ktoré sa nachádza vo vašom okolí. Stačí do vyhľadávača zadať vaše mesto alebo vyhľadať pobočku na mape.
Keď bude vaša zásielka odoslaná, príde vám e-mail s číslom, pomocou ktorého môžete sledovať cestu vašej zásielky na stránke packeta.sk alebo v mobilnej aplikácii Packeta.
Po doručení zásielky vám pošleme SMS a e-mail s heslom. Od tejto chvíle si ju môžete kedykoľvek do 7 dní vyzdvihnúť. Pri doručení na adresu vás bude vopred kontaktovať náš kuriér.
Využite samoobslužné miesto Packety a zásielku si môžete vyzdvihnúť kedykoľvek, 24/7. Stačí si v košíku zvoliť formu doručenia cez Z-BOX a do mobilného telefónu stiahnuť aplikáciu Packeta. Bez aplikácie totiž nie je možné Z-BOX otvoriť.
Cena je rovnaká ako pri doručení na výdajné miesto – 2,39 €, no zásielku treba uhradiť vopred, pretože na samoobslužných Z-BOXoch sa nenachádza platobný terminál.
Počkajte si na svoju objednávku v pohodlí domova. Zásielku vám doručíme priamo na zadanú adresu, či už domov, alebo napríklad aj do práce. O dni a čase doručovania vás budeme vopred informovať. V deň doručovania vám Packeta pošle e-mail a SMS správu s predpokladaným minútovým časom doručenia a s odkazom na sledovanie objednávky, aby ste vedeli, kde sa vaša zásielka práve nachádza.
Po príchode kuriéra stačí na prevzatie zásielky predložiť QR kód alebo PIN kód z SMS. Cena Packety za doručenie domov je 3,90 €.
Kedy mi príde zásielka?
Až 80 % zásielok dorazí už do druhého dňa. Urobíme maximum pre to, aby sme vašu zásielku doručili čo najskôr.
Aká veľká zásielka sa dá doručiť cez Packetu?
Maximálna povolená veľkosť štandardnej zásielky je 50 × 40 × 30 cm, pričom by jej váha nemala presahovať 10 kg.
Ako zistím, že bola zásielka doručená?
O doručení zásielky budete informovaný prostredníctvom e-mailu, SMS a notifikácie v mobilnej aplikácii.
Kde môžem sledovať svoju zásielku?
Svoju zásielku môžete sledovať na webe Packety alebo v aplikácii Packeta.
Ako môžem reklamovať zásielku?
Prípadnú reklamáciu poškodenia, straty zásielky alebo jej obsahu môžete vyriešiť na e-mailovej adrese reklamacie@packeta.sk alebo na internetovej stránke www.packeta.sk.
Môžem zaplatiť za svoju objednávku aj dobierkou?
Áno, platba na dobierku je v tomto prípade možná. Dobierku za zásielku môžete zaplatiť v hotovosti, bezkontaktne pomocou platobnej karty alebo vopred v mobilnej aplikácii Packeta.
Nestíham si zásielku vyzdvihnúť, čo mám robiť?
Pokiaľ si nestíhate zásieku vyzdvihnúť, môžete si ju automaticky predĺžiť v mobilnej aplikácii Packeta alebo sa obrátiť na podporu info@packeta.sk a čas uloženia sa vám predĺži zadarmo až na 21 dní.
Čo ak ma kuriér Packety nezastihne na adrese?
Žiadne obavy, ak sa náhodou nenachádzate na adrese, kuriér vám uloží zásielku na najbližšom výdajnom mieste. Tam si ju môžete vyzdvihnúť ešte v ten istý deň!