Ak sa vám pokazil tovar, ktorý je už po záruke, alebo sa na jeho poškodenie nevzťahuje záruka, prineste ho k nám. Pomôžeme vám so servisom.
Pokazený tovar môžete priniesť na pozáručný servis do ktorejkoľvek predajne NAY. Nezáleží na tom, v ktorej našej predajni ste ho kúpili.
Stačí priniesť pokazený tovar. Keďže nejde o záručnú reklamáciu, netreba dokazovať dokladom o kúpe, či je tovar v záruke.
Zvyčajne sa nám podarí vybaviť opravu tovaru do 14 dní. Dĺžka opravy však záleží od aktuálnej dostupnosti náhradných dielov, preto sa môže stať, že presiahne 30 dní.
Po obhliadke tovaru vystaví servis cenovú ponuku na opravu, ktorú vám pošleme. Oprava tovaru prebehne až po tom, čo odsúhlasíte jej cenu. Pozáručný servis zabezpečujeme v spolupráci s autorizovanými servisnými strediskami, aby bola zaručená najvyššia kvalita práce.
Po oprave bude tovar doručený späť do predajne, v ktorej ste ho odovzdali. O vybavení opravy vás informujeme SMS správou alebo e-mailom.
Svoje dáta si pred odovzdaním počítača, notebooku, mobilného telefónu alebo tabletu zálohujte. Za stratu dát v zariadení nenesieme zodpovednosť.