- Ak je reklamovaný tovar väčších rozmerov, ako sú napríklad chladničky, práčky, poruchu hláste na infolinke 02/44 555 444.
- Na nahlásenie poruchy potrebujete: faktúru alebo pokladničný doklad o kúpe tovaru, potvrdenie alebo dohodu o predĺženej záruke, vyplnené tlačivo nahlásenia poruchy.
- Operátor s vami spíše hlásenie o poruche alebo vám tlačivo nahlásenia poruchy pošleme.
- Reklamáciu nahlásime do servisného strediska a zabezpečíme servisnú obhliadku.
Ako vybavujeme reklamácie
- Servisný technik vám oznámi cenu opravy.
- Keďže ste tovar už istý čas používali a jeho cena sa časom znižuje, ďalší postup bude závisieť od predpokladanej ceny opravy a zostatkovej časovej ceny zariadenia.
- Zostatková časová cena tovaru sa počíta tak, že za každý začatý mesiac používania zariadenia vám odrátame z pôvodnej ceny 1 %, t. j. ak ste napr. 2 roky používali televízor za 299 €, jeho zostatková cena bude 224,25 €.
Ak cena opravy nepresiahne zostatkovú cenu zariadenia
- Servisný technik tovar hneď opraví.
- Servisný technik vás informuje, či bude fakturovať cenu opravy priamo na nás, alebo bude žiadať zaplatenie opravy od vás a my vám ju potom preplatíme.
- Ak bude servis fakturovať priamo na nás, pošlete nám len vypísané tlačivo hlásenia poruchy a o ostatné sa už postaráme my.
- Ak servisnému technikovi uhradíte opravu vy, doklad o zaplatení opravy spolu s vyplneným a podpísaným tlačivom o nahlásení poruchy nám pošlite na e-mailovú adresu zaruka@nay.sk. Nezabudnite v tlačive vyplniť číslo svojho bankového účtu. Potrebné doklady nám môžete poslať aj poštou na adresu NAY, a. s., Tuhovská 15, 830 06 Bratislava. Cenu opravy preplatíme na váš účet do 14 dní od doručenia vám.
Ak je cena opravy vyššia ako maximálna cena opravy alebo je tovar neopraviteľný
- Servisný technik vám vystaví faktúru za diagnostiku, ktorú uhradíte vy alebo ju bude fakturovať priamo na nás.
- Na vyššie uvedenú kontaktnú adresu alebo e-mail nám pošlete vyplnené tlačivo nahlásenia poruchy spolu s faktúrou za diagnostiku, kde servisný technik uvedie odhadovanú cenu opravy alebo to, že je tovar neopraviteľný.
- Po doručení tlačiva nahlásenia poruchy a faktúry vám do 14 dní preplatíme na účet zostatkovú časovú cenu výrobku. Ak ste technikovi zaplatili diagnostiku, pošleme vám zostatkovú časovú cenu vrátane nákladov na diagnostiku.